Thursday, December 15, 2011

Imbasan gambar lama Sri Puteri

Ini adalah gambar lama sri puteri semasa terbengkalai dahulu serta website sriputeri tetapi website ini tidak diaktifkan lagi. Dahulunya website ini dikendalikan oleh saudara Firdaus.Untuk pengetahuan pembeli baru dahulunya hanya ada beberapa orang sahaja yang terlibat untuk meneruskan kembali projek Sri Puteri yang terbengkalai ini. Diatas inisiatif saudara Firdaus serta kawan-kawan yang lain maka telah ujud satu persatuan yang dinamakan Persatuan Pembeli Sri Puteri. Dari sini lah persatuan pembeli sri puteri dapat mencari pembeli-pembeli sri puteri seluruh malaysia. Pelbagai mesyuarat serta rintangan yang dihadapi oleh persatuan ini.

Akhirnya pangsapuri ini berjaya juga disiapkan. Sekalung tahniah kepada pembeli-pembeli lama serta kepada saudara Firdaus.



Share this article now on :

2 comments:

perodua2u said...

Sedih betul tgok pict kat atas. Smpi hati si dato xxx ni tinggalkan rangka bongkah batu tu je utk buat buyer2 sp buat rumah utk duduk. Tak patut,

ns88aq said...

Memang pilu n sedih.. apatah lagi setiap bulan gaji dipotong lebih RM1 ribu, tapi rumah nya tak nampak harapan utk siap.. syukur sangat bila rumah yang dibeli telah siap.. tambahan pulak tak perlu bayar pada harga yang baru.. syukur..

Post a Comment