Friday, June 3, 2011

Update Terkini Suri Puteri 03hb Jun 2011

1-4 pages pemandangan luar

5 pages kedai aksessori yg baru buka

6-10 pemandangan dari arah belakang kedai

Disedia oleh
Nurdin Abd Rahim


Berlatar blok A Type B1...mungkinkah pagar zink biru tu jadik pintu belakang?? gambor terbaru 3 june 2011. 11 pagi

Subur betul pokok2 kat sini..nak amik gambor pun tak daan..kena panjat bumbung keta nih baru dapat view cantik..

 Gambor blok A yg dah buka net hijau





Kedai aksessori yg baru buka kat depan..laluan ni yg dulunya tertutup... dah buka utk public..sikit lagi ada ler kedai lain slow2 buka










Tingkat 7 mcm rumah aku je tu..dah siap nampak..yg jelas kerja2 mengecat tingkat 6 tu sikit je lagi..lepas tu besi2 palang ni akan diturunkan..perasan tak ada grill hitam kat laluan koridor..pas tu depa cat colour purple tua daaa..

Laluan belakang kedai..tingkat 6 ke bawah..

Blok B cermin sliding door dah smpi tingkat 6..dan yg pasti cahaya matahari pagi masuk rumah..kering pakaian sidai kat luar yerr..
Share this article now on :

4 comments:

aDie dALi said...

nice nyeeeeeeeeeeee
suke laaa

oneperodua said...

sekali tgok mcm kondo pun ada..

zam said...

dah lama aku tak tgk suri puteri.. dah nak siap dah rupanya.. harap je beli tp langsung ak jenguk.... hehehe......

munchengkubi said...

tgk mcm design lama jer...

Post a Comment