Thursday, November 24, 2011

Perjumpaaan pembeli dengan Managing Director utk Semangat Ulung & Director SC Land


Adalah dimaklumkan bahawa semua pembeli pangsapuri Suri Puteri dijemput untuk menghadiri perjumpaan dengan Managing Director utk Semangat Ulung & Director SC Land pada ketentuan berikut:

Tarikh: 03hb December 2011

Tempat: Suri Puteri Entrance

Masa: 2.00 Petang

Harap tuan-tuan yang ada masalah, sila lapangkan masa utk hadir
Share this article now on :

4 comments:

sapphire5157 said...

Tak kan lah perbincangan diperkarangan sahaja, buatlah didalam suri puteri yang dah siap dengan dewan dan harap penganjur atau sesiapa bermurah hati yang ada PA system boleh lah kita pinjam bagi melancarkan perbincangan. Diharapkan agar perbincangan itu adalah sesuatu yang sihat. Jangan terlalu emosional sehingga perlu melibatkan pihak keselamatan.

ns88aq said...

Waktu rumah kedai siap dulu, majlis penyerahan kunci dibuat secare besar2an. Sekarang ni pembeli nak dapatkan kunci apartment pun macam2 halangan dikenekan. Dalam surat yang dihantar kepada pembeli mereka kata pejabat untuk ambil kunci di Blok B dibuka 7 hari seminggu kecuali cuti umum. Bila kita datang hari ahad, tak ade orang pun dalam pejabat tapak tu. Penjaga indon kat situ bagi tau, sebenarnya kunci masih berada di Head Office semangat ulung. Bila kita call head office, kerani perempuan melayu yang angkat telefon layan kita macam acuh tak acuh aja. Dia suruh setel dulu bayaran RM 1270. Lepas tu baru diaorang bagi tau bila boleh ambik kunci. Begini pulak kesudahan nya.. anticlimax sangat. Sekarang ni semangat dan minat nak tinggal di apartment ni dah macam pudar.

perodua2u said...

Pegi scland dulu kena byr rm1270+ interest charges jika ada + payment bank dah disburse ke belum. Baru depa buat apointment bgi kunci sementara utk tgok condition &complain. Klu main redah mcm tu memang ler hampa jawabnyer.

Eksekutip said...

sabaq2.. ada owner yg bertahun2 tunggu dgn mcm2 masalah, skrg, tinggal tak sampai sebulan-dua je lagi.. sabaq

Post a Comment